Volgers

Over mij

Mijn foto
Hallo leuk dat jullie mijn blog bezoeken. Ik ben Lenie en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen een dochter van 18 en een zoon van 15 jaar. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken. Ik vind vele technieken leuk zoals scrapkaarten, Vintage, 3d , piramide, borduren en stempels inkleuren met Faber Castell potloden of Derwents Coloursoft. Zo maak ik ook graag creaties en cupcakes van vilt, haken en breien. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn creaties.

Pagina's

zaterdag 12 januari 2013

Hartjes kaart

Een easelkaart gemaakt in het model van een hart met Edwin en Tilda erop.
Zijn het geen schatjes.
Papier is van een blok van boekenvoordeel, verder nog satijnen roosjes,  lint, hartjes knopen en strasssteentjes gebruikt.
Ook 4 mallen gebruikt; Swirl, bloemen en blaadjes mal van Marianne Design en een pons met kleine blaadjes.
In de bloemen een glitter brad als hart gebruikt, ook nog meeldraden als versiering.

wil met deze kaart meedoen bij;
Krea 2 day ; Valentijnskaart
You, me and Magnolia ; kaart met Edwin en Tilda
Dutch magnolia lovers ; Edwin en Tilda en hartjes
Miekelotte ; 4 mallen of ponsen.

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties.
Hartelijk welkom aan 2 nieuwe volgers Eric en Viera uit Slowakije, wat leuk om een volger van zo ver te mogen hebben.
Groeten Lenie.

22 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een beauty van een kaart en wat een werk Lenie maar het resultaat is er.Schitterend.Groetjes Joke

Marga50 zei

Wowwwww wat een hele mooie easelkaart heb je gemaakt. groetjes Marga.

Creahannie zei

Hoi Lenie,

Wat een hele leuke en lieve easelkaart en het plaatje is zo schattig!!!

Gr Hannie

Jokecreatief zei

Wat een leuke easelkaart zo in hartvorm, de kleuren ijn prachtig.
groetjes Joke.

Ans Gilbert zei

Hoi Lenie,

Prachtige kaart heb je gemaakt..heel erg mooi...

Liefs van Ans

Irene zei

Prachtige harten-easel Lenie!!!!

xx Irene

Unknown zei

Prachtig vrolijk kaartje heb je gemaakt, heel mooi!!

Groetjes, Priskilla

Wendy zei

Het zijn inderdaad schatjes Lenie! Wat een prachtige easelkaart, heel mooi gemaakt!
Groetjes en een fijn weekend, Wendy

Maris zei

heel leuk gemaakt, bedankt voor het meedoen bij YMAM

Sylvia zei

Wat een schitterende easelkaart Lenie. Mooi van kleur en schitterende details. Leuk dat je mee doet met Miekelotte is challenging you.
Groetjes Sylvia

Dora zei

een heel mooie easelkaart gemaakt. erg leuk in die kleuren. super!!
groetjes

Unknown zei

Ziet er prachtig uit in deze vrolijke kleuren. Groetjes Saskia

Anita Meijer zei

Oh wauw Lenie wat is je kaart een toppertje geworden, ik vind hem prachtig, het model, de kleuren, al die mooie details. Echt super is die,
Liefs van Anita

femke zei

heey lenie,

het is een superleuk easelkaartje geworden!!!

groetjes femke

made by ineke zei

heel erg leuk gedaan lenie
gr ineke

Plony zei

Wat een dotjes en easelkaarten blijven toch wel mijn favoriete kaarten hoor. Heel mooi gedaan!
Liefs Plony

GerJanne zei

Hoi Lenie,
dit is werkelijk een plaatje zeg! Supermooi gedaan. De kleruen zijn ook erg leuk zo bij elkaar!
Succes met de challenges!
Groetjes,
GerJanne

Trijntje zei

Wat ere vrolijke easelkaart Lenie.Mooi gemaakt.Groeten Trijntje

dutchievera zei

Hallo Lenie, wat een geweldige easelkaart. Geweldige kleuren en mooie embellishments. Ik vind hem echt prachtig! Fijn dat je meedoet aan MIEKELOTTE is challenging you. Groeten, Vera

Babette zei

Wat een gave kaart, hele mooie kleuren en erg leuk model.
Groetjes Babette

Aya zei

Wat een geweldige kaart, prachtig.
Daar wordt je toch vrolijk van.
Bedankt voor het meedoen met Miekelotte is challenging you.
Lieve groetjes Aya

* Üla * zei

Wat is dat een mooie kaart, Lenie.
De kleuren zijn geweldig.
Bedankt dat je weer meedoet aan onze challenge bij DML.
Groetjes, Ula