Volgers

Over mij

Mijn foto
Hallo leuk dat jullie mijn blog bezoeken. Ik ben Lenie en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen een dochter van 18 en een zoon van 15 jaar. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken. Ik vind vele technieken leuk zoals scrapkaarten, Vintage, 3d , piramide, borduren en stempels inkleuren met Faber Castell potloden of Derwents Coloursoft. Zo maak ik ook graag creaties en cupcakes van vilt, haken en breien. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn creaties.

Pagina's

zaterdag 23 februari 2013

Trouwkaart voor 40 jaar huwelijk

Een kaart gemaakt met dit lieve snoesje in de kleuren van de liefde rood en roze.
Er een schuifkaart van gemaakt dit is een erg leuk model om te maken.
Creatables en craftables van Marianne Design zijn hartjes , ringen , boompje , vogelhuisje met vogel, frame.
Deze kaart is voor en echtpaar wat 40 jaar getrouwd is in maart.
 Papier is ook van MD.

Wil met deze kaart meedoen bij;
Hobby Nu ; Liefde.

Bedankt voor al jullie lieve reacties en groeten Lenie

17 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Lenie,
Je hebt een hele mooie kaart gemaakt, leuk model, mooie Snoes er op..MOOI

Liefs van Ans

jolanda zei

mooie vrolijke kaart

made by ineke zei

leuk lenie
jij bent lekker bezig
vind het een lief kaartje!
gr ineke

jokiedebeer zei

Wat een leuke vrolijke kaart Lenie.
groetjes joke

Jolara zei

super leuk ! liefs joyce
ps ik geef een leuke blogcandy weg op mijn blog :)

Riannerizanti.blogspot.nl zei

wat een mooi kaartje echt een liefdevol kaartje met mooi papier en mallen.
Liefs Rianne

Unknown zei

Hoi,
Mooi gedaan. Ziet er prachtig uit. Echt een snoesje.
Groetjes Saskia

Irene zei

Enig Lenie en zoooo vrolijk!!!

x Irene

Durvina zei

Wat een leuke kaart voor een 40 jarig huwelijksjubileum en wat leuk dat er een prachtig kaartje weer kan uitschuiven.
Erg gaaf!!

groetjes, Durvina

Rosina zei

Heel mooi kaartje Lenie,leuk met dat lief snoesjesplaatje
Daar zullen ze vast blij mee zijn...
groetjes Rosina

Greet van Maurik zei

Wat een leuk model kaart en je hebt de schuifkaart mooi gemaakt.

Groetjes

Plony zei

Schattig....lekkere kleurtjes en mooi gedaan zo die schuifkaart. het is een dotje!
Liefs Plony.

Anita Meijer zei

Wat is die super Lenie en wat een gaf modelletje is dit inderdaad, ik vind hem weer helemaal toppie geworden.
Liefs van Anita

Patricia Wanten zei

Een leuke en vrolijke kaart, Lenie.

Nog een fijne zondag
Liefs
Patricia

Anoniem zei

Prachtige kaart in mooie kleuren.Groetjes Joke

CreaSjouk zei

Je hebt er een mooie kaart van gemaakt!
Groetjes Sjoukje

Eve zei

hallo Lenie, vandaag hebben we dit prachtige kaartje ontvangen en we zijn er erg blij mee.
Groetjes Laurens en Eve.