Volgers

Over mij

Mijn foto
Hallo leuk dat jullie mijn blog bezoeken. Ik ben Lenie en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen een dochter van 18 en een zoon van 15 jaar. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken. Ik vind vele technieken leuk zoals scrapkaarten, Vintage, 3d , piramide, borduren en stempels inkleuren met Faber Castell potloden of Derwents Coloursoft. Zo maak ik ook graag creaties en cupcakes van vilt, haken en breien. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn creaties.

Pagina's

zaterdag 6 april 2013

GRAPPIGE KAART

Een side step kaart met als thema grappig gemaakt.
Edwin hangt per ongeluk aan een anker en ja hoe kom je nu weg, wat een leuke stempel is dit zeg.
Deze ingekleurd met faber castell potloden.
 Ook de tekst is een grapje.
In de kleuren rood - wit - blauw de kaart gemaakt en als detail ook de cupcake van MD gebruikt met kaarsjes erop.Papier komt uit een blok van boekenvoordeel.

Wil met deze kaart meedoen bij;
Creatieve zebra ; grappig
Dutch magnolia lovers ; rood- wit - blauw en oude stempel.
Dutch Magnolia chickies ; grappig.

Lees ook net dat ik de tweede prijs heb gewonnen bij NKU met mijn vogel en jongen kaart , wat ontzettend leuk hé.
groeten Lenie

26 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Hij is echt superleuk Lenie en wat een supergave stempel is dit, helemaal top.
Liefs van Anita

Unknown zei

Wat een leuke kaart, mooi model en leuke tekst!

Groetjes, Priskilla

Frouwke zei

haha hij ziet er best wel een beetje ontredderd uit die edwin, maar hij hangt tenminste op een super leuke kaart!
grts
frouwke

Monique zei

Leuke kaart! Ik vind de tekst ook geweldig. Kun je trots op zijn. En nog gefeliciteerd met je 2e plek.

Groetjes, Monique

Ans Gilbert zei

Hoi Lenie,
Oooh grappig, ik schoot meteen in de lach, toen ik de tekst las en je Edwin ziet er ook komisch uit..
Weer een hele leuke kaart..
Liefs van Ans

Irene zei

Super gedaan Lenie, enige kaart en gave tekst!!

xx Irene

Rosina zei

Hele leuke kaart lenie en Edwin ook mooi ingekleurd....
de tekst is echt grappig....
gefeliciteerd met je 2e plaats....
groetjes
Rosina

Plony zei

Inderdaad een grappige uitvoering van de opdracht Lenie, heel leuk gedaan. Nu was ik net op het DMCC-blog maar daar zag ik deze volgens mij toch niet staan......klopt dat?????Misschien ben je het vergeten??
Fijne avond en lieve groetjes van Plony.

jolanda zei

vrolijk kaartje met hele leuke tekst

Richtsje zei

Zo leuk Lenie, geweldig hoe je dit bedacht en gemaakt hebt! De tekst is super, mooie kleuren, helemaal top!

Groetjes Richtje

Jeannette zei

eerst maar even gefeliciteerd Lenie met je prijs. De stempel is zo leuk he? maar de hele kaart is een plaatje, erg leuk, groetjes weer Jeannette

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Heel mooi kaartje en mooie tekst.
Liefs Rianne

Helen zei

wat een leuke kaart. Groetjes, Helen

Anoniem zei

Prachtige kaart en grappig ook.groetjes Joke

chrissy xx zei

Awhh! What a cutie..FABulous side step card Lenie..LOve your colours too.
Chrissyxx

jokiedebeer zei

Zo wat is dit een leuke kaart Lenie en die tekst vind ik helemaal top zeg.
groetjes joke

Marianne zei

Ziet er helemaal toppie uit.
Heel leuk bedacht.
Dank je wel voor het meedoen bij DMCC.
Liefs, Marianne

Antoinette Voorn zei

Hele leuke kaart en ook mooi ingekleurd. De tekst is echt grappig en nog van harte gefeliciteerd met je 2e plaats!!!!!

Gr antoinette

LottesCards zei

Wat een leuke kaart! Deze opdracht heb je super leuk verwerkt zeg!!!
Leuk dat je meedoet met de challenge van DMCC!

Liefs Lotte

GerJanne zei

Super leuk, dit kaartje. Lenie. De tekst is werkelijk geweldig!!
Ik schoot er spontaan van in de lach!
GerJanne

Erica ♥ zei

Ik vind het een hele leuke kaart
geworden, mooi met het gehaakte
randje !
En wat leuk dat je tweede bent
geworden ☺

Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
lieve grtjsss Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

HenP Produkties zei

Wow, wat een leuke kaart, hij is inderdaad erg grappig, die tekst echt heel goed en dan voldoet ie ook nog aan de challenge van DML.
Leuk dat je meedoet.

Heel veel freubelgroetjes,
Hilde

miriam zei

wat een mooie vrolijke kaart erg leuk gedaan .De tekst vindt ik ook leuk bedacht
bedankt voor je deelname aan dmcc
gr miriam

Herma Schouten zei

Hallo Lenie,

Leuke kaart zeg, mooie combinatie en ook die omgehaakte rand is erg leuk. Heb gelijk even verder gekeken en ook je andere kaarten zijn erg mooi (vooral die paarse verjaardagskaart is erg mooi).
Ben gelijk volger bij je geworden.

groetjes Herma

Karin zei

Haha, wat een leuke tekst!
Je kaartje is prachtig.
Bedankt voor het meedoen met de challenge van DMCC. Gr. Karin

Anneke. zei

Prachtige kaart! Zien de opdracht heel goed terug.
Bedankt voor het mee doen bij de DMCC .
Groetjes Anneke