Volgers

Over mij

Mijn foto
Hallo leuk dat jullie mijn blog bezoeken. Ik ben Lenie en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen een dochter van 18 en een zoon van 15 jaar. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken. Ik vind vele technieken leuk zoals scrapkaarten, Vintage, 3d , piramide, borduren en stempels inkleuren met Faber Castell potloden of Derwents Coloursoft. Zo maak ik ook graag creaties en cupcakes van vilt, haken en breien. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn creaties.

Pagina's

vrijdag 18 juli 2014

Zomer

Ja het is nu echt zomer met deze temperaturen, heerlijk weer alleen wel wat warm om te werken. Maar rustig aan proberen te doen en veel drinken. Voor de kinderen begint de vakantie bij ons met mooi weer en het zwembad staat al in de tuin voor een verkoelende duik.
Ja en dan ook een zomerse kaart gemaakt met papierblok van Boekenvoordeel van een tijd geleden.
Plaatje komt van internet.

Wil met deze kaart meedoen bij;
Creapaleis ; alles mag
Hobbyhome ; alles mag

Iedereen bedankt voor de leuke reacties die ik krijg op mijn kaarten en fijn weekend allemaal gewenst.
groeten Lenie

12 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Ja prachtig Lenie deze kaart! En neem maar een verkoelende duik! hihihi

Marianne zei

Ziet er weer helemaal toppie uit.
Liefs, Marianne

Monique zei

Ik vind hem helemaal super Lenie. En die duik zou vandaag wel eens helemaal nodig zijn.
Dank je wel voor het meedoen bij Knutsels en Kadootjes.
Lieve groetjes, Monique

Rosina zei

Prachtig zomers kaartje Lenie...heel toepasselijk voor deze tijd ...heel mooi!!!


groetjes
Rosina

Ingrid Reyners zei

Een heel mooi zomers kaartje is het geworden Lenie........heerlijk een frisse verkoeling met dit weer is niet slecht. Gelukkig heb ik hier de waaier voor mijn neus staan, zodat het niet echt super heet is binnen. Bedankt voor het mee doen met de challenge van Knutsels & Kadootjes. Groetjes, Ingrid.

Anita Meijer zei

Wat een supermooie zomerse kaart Lenie, hij is super.
Liefs van Anita

Ans Gilbert zei

Hoi Lenie,
Het is inderdaad heel erg warm nu, mijn hobbykamer is de enige koele plek..je kaartje ziet er lekker zomers uit, liefs Ans

Hermien zei

Mooi zomers kaartje Lenie, voor mij zijn deze tropische temperaturen niet nodig 25 graden is meer dan genoeg!

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Hoi Lenie,
wat leuk dat je weer meedoet bij Knutsels en Kadootjes met deze prachtige zomerse kaart!
Groetjes,
GerJanne

Marjolein zei

Leuk met dat touw en de gestempelde tekst en ankertje!
Past perfect bij dit zomerse weer.
Geef mij maar weer herftst en winter. :-)
Prachtige kaart, Lenie! Ook heel leuk papier. :-)
Groetjes,

Marjolein

ps. lekker genieten van de vakantie!

Erica ♥ zei

Zooo die is echt super gaaf, zo mooi gemaakt deze kaart ☺
Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}

Anita van Merode zei

Prachtige mooie zomerse kaart Lenie.
Groetjes Anita